Usch

Nu blev det för mkt frukost, är proppmätt. Fast för mkt var det ju inte, brukar äta den mängden. Men imorron blir det bara gröt, ingen macka till, det verkar ju räcka. Men så less blir jag på detta väder. Enligt Smhi:s sida så ska det bli plusgrader imorron - igen. Och dagen efter, minusgrader - igen. Sen får vi ha minusgrader i två dagar och så blir det plusgrader igen på lördag. ARGH! Hade det varit dags för vår hade jag kunnat acceptera det iallafall, men det är ju två månader kvar! *mutter* Jag ska emigrera utomlands så fort jag får chansen. Jag hatar verkligen vinter. En egen restaurang i Italien kanske, eller varför inte Spanien? Tål att funderas på.

Nu ska jag masa mig iväg till duschen. Grupparbete på skolan idag... vi ses!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

kan aldrig bli för mkt frukost :D

2008-02-12 @ 07:24:37
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: E-S

Egentligen håller jag med dig, men nu blev jag verkligen sjukt mätt och den känslan är aldrig skön, oavsett hur god frukosten var :P

2008-02-12 @ 08:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0