Så sjukt omotiverad

Jag ville verkligen inte gå och träna idag. Varenda E-S-molekyl spjärnade emot. Men jag gick ändå. Jag vet inte om jag är knäpp eller om det bara är så envis jag är. Tränade dessutom inte bara bodypump utan körde intervall-löpning i 15 minuter också. Jag är nog lite galen. Men ändå har det här varit en av de mest värdelösa dagarna på länge, usch. Hatar såna här dagar, då allt bara känns fel. Nu, det är NU jag saknar någon att kramas och pussas med. Jag kanske har siktet någorlunda inställt, men det är ju en långsam process. Lite för långsam, jag vill ju kramas nu.
image103
Nåja. Jag får kramas med Diego, både han och jag är nog i behov av det idag. Han har varit helt galet duktig! Han var hos veterinären och fick stora bomullstops omkringvevade i sina öron, plus medicinering. Han hade tydligen inte gjort ett ljud. Det är min kisse det. Tyvärr kostade kalaset 825 kr sammanlagt, inte en oväntad räkning som en student vill ha.. men det är bara att hosta upp, så är det. Resten av kvällen borde ägnas åt plugg, men jag kommer mest troligt titta på tv istället. Lika bra att vara ärlig och säga som det är :P Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0