Puh

Vilket tufft spinningpass! Jag svettades. För er som inte vet så har jag otroligt svårt för att svettas så jag blir överlycklig för minsta lilla svettdroppe. Något underligt däremot är att jag helt utan anledning kan börja svettas när jag är runt folk, särskilt folk jag absolut inte vill svettas i närheten av. Hmm. Någon som har en bra förklaring på det fenomenet?

image91Lunchade iallafall med mamma när jag kom hem, den underbara linssoppan med hembakta brytbröd med minikeso och tomatskivor på, mums. Nu ska jag blåsa håret och fixa till mig innan jag tar itu med tentaplugget. Det måste ju göras det också tyvärr. Nåja. Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: sara

oj, jag skulle vara överlycklig om inte jag svettades! :D

2008-02-16 @ 17:05:45
URL: http://lillaextra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0