Megamotion

image114

Fick lite mer motion än vanligt idag när jag gav mig ut på morronpromenaden. Det har snöat kan jag tala om. Och en ganska stor mängd. Det snöar för övrigt rätt ordentligt fortfarande. Hur som helst så var halva promenadslingan skottad, den andra halvan inte. Sjukt mycket jobbigare än man kan tro att gå i decimeterhög snö. Men bra för träningen förstås.

Idag visste jag att jag börjar kl 10 men vaknade av mig själv 20 över 5. Hmm. Ingen rättvisa. Fast nu borde jag åtminstone vara utvilad. Och tyvärr får jag säga, så drömde jag inatt om att jag blev tillsammans med en kille i min omgivning, alltså börjar det bli lite farligt nu. Har helt klart börjat tänka för mycket på denna person, det är ju tydligt. Men jag tar inte drömmen på allvar, jag menar.. jag blev ju för tusan tillsammans med Björn Gustavsson i en dröm också, och hur troligt är det att den drömmen slår in? Jaja. Jag är singel nu och trivs med det. Skulle det vara så att jag blir osingel snart så skulle jag väl inte gnälla över det. Det som händer händer.

Till helgen ska jag iallafall fly fältet och dra till Skellefteå för att hälsa på min moster, shoppa lite, ta det lugnt. Umeå är inte riktigt mitt favoritställe så det ska bli skönt med lite omväxling. Nåja. In i duschen och plugga lite innan föreläsningen. God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0