Att jag aldrig lär mig

Fast på ett sätt så vet jag ju att åtminstone hälften av plaggen jag beställt inte kommer passa, det hör ju dit. Men nu hade de på ellos klantat till det, jag har ingen aning om ifall blusen hade passat eller inte om jag hade fått rätt storlek. Hade beställt i strl 36 och fick i 46/48. Bra jobbat. Kjolen var inte i jeanstyg utan i manchester så den åker raka vägen tillbaka. Faktiskt så fick jag behålla en topp och passande nog var det den billigaste i högen. Den passade ok och kommer bli skön att ha i sommar då det är varmt. Kanske till shorts eller kjol? Härligt med lite ljusa kläder i garderoben iallafall.

image81

Kommentarer
Postat av: Sara

Ellos har aldrig levererat nåt som passat mig. Fruktansvärt dåliga.. Stämmer oftast inte överrens med bilderna alls..

2008-02-13 @ 13:54:21
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: E-S

Det var längesen jag beställde därifrån så jag hade antagligen glömt hur det är med dem. Jag är inte direkt nöjd med den här beställningen heller..

2008-02-13 @ 13:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0