Äntligen

image100


Som jag har saknat löpningen. Det var inte 100 %-ig kondition, men jag är på god väg iallafall. Sprang 6 km på 32-33 minuter, ökade farten successivt. Grymt härligt måste jag säga! Det finns ingen bättre känsla än när man kommer in i den där rytmen, då det känns som man kan springa till världens ände. Det målet har jag inte riktigt som tur är, men en mil vill jag kunna klara till sommaren. Och då blir det dessutom att springa längs elljusspåren, vilken lycka!

Plugget har det gått sådär med idag, fick korsslutning i hjärnan och orkade inte längre än till strax efter ett, då jag gav upp och gick och tränade på Iksu istället. Riktigt härligt att ha träningen undanstökad så tidigt på dagen. Nu ska jag ta och duscha och sen försöka trycka in ytterligare lite information innan det är dags för middag. Idag blir det nog veggieburgare med hembakt bröd, guacamole, minikeso, sallad och rotfrukter. Orkar inte slänga ihop nåt vettigare, plus att jag inte vill kasta guacamolen, den är ju så god :P Vad ska ni äta idag? Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0