Träningsvärk

Jag förstår det inte riktigt. Jag tränar ju samma pass varje vecka och tidigare har jag inte känt av nån träningsvärk. Men nu har den börjat komma. Och idag har jag ont överallt sen gårdagens bodypump. Visst är det skönt att känna att det gett nånting, men jag skulle vilja veta varför jag helt plötsligt börjat få värk igen. Jag har inte ökat vikterna heller. Nåja.

Fick gå hem tidigare från skolan igår för att jag mådde illa och idag har jag ont i magen.. så får se om jag kanske stannar hemma helt idag. Nu måste jag börja plugga när jag har tillfälle, det är bara 2 veckor kvar till tentan. För att det ska kännas lite bättre och för att jag ska ha något att se fram emot så har jag börjat fundera på var jag skulle vilja resa till våren. Hittade en resa till New York för 3200 kr som lät lockande.. men då skulle jag behöva få någon med mig och jag vet inte vem. Kombo N hade då pratat med kombo H om att åka till paris en weekend i maj. Skulle vara grymt att åka dit hela kollektivet, låtsas att vi kan franska och äta massvis av baguetter.

Näe, min mage säger stanna hemma så jag gör det. Stannar hemma. Får besök från en kompis ikväll så jag borde fixa nåt hembakat. Vi får se.


Dagens frukost. Yoghurt, hackat äpple, russin, hasselnötter, all bran plus. Bröd bakat på lokalt bageri med messmör, keso, tomat och ruccola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0