Orolig natt

Drömde åtminstone två gånger inatt att jag missade dagens obligatoriska labb. Första gången försov jag mig och andra gången var det olika saker som gjorde att jag kom väldigt mycket försent. Läraren hade till och med sagt till en klasskompis som sen hörde av sig till mig att jag inte skulle få nåt betyg om jag inte dök upp. Snacka om onödig ångest. Förutom de drömmarna så återkom en annan som jag helst skulle slippa. Jag tänkte på flera killar under kvällens gång. Ingen av dem var mitt ex. Men ändå var det han jag drömde om. Varför kan jag inte bli kvitt honom? Det är snart två år sen nu. Visst saknar jag honom ofta, han var och är viktig för mig, som vän. Tyvärr har vi fått bryta kontakten helt pga vissa omständigheter och kanske är det det som gör att han återkommer i mina drömmar. Ingen kontakt i verkligheten, men i drömmarna är allt tillåtet? Ja, jag vet inte. Lite jobbigt är det iallafall.

Idag är det som sagt en labb och i verkligheten har jag alltså inte försovit mig. Vi ska labba med bearnaisesås idag, hur underligt det än kan låta. Vet inte riktigt hur det kommer gå till, men det blir nog intressant. Det är fram till lunch, sen blir det hem och plugga intensivt i 2-3 timmar innan träning och sen blir det hela kvällen också. Börjar bli nervös inför tentan nu.. jag har verkligen ingen aning om vad som fastnat och om det kommer räcka för att klara den. Det måste det. Hur som helst blir det intensiva dagar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0