Nånting gick snett

Jag vet inte vad som hände. Så här har det aldrig känts på en träning tidigare. Visst är bodypump jobbigt, men näe..så här ska det inte vara. Först och främst hade jag inte en gnutta energi i kroppen. Musklerna orkade egentligen samma vikter, men det fanns ingen "studs" i övningarna som det brukar. Sen gjorde det ont. Ja, jag vet, det ska bränna. Men det här var en annan form av smärta. Den sorten som nästan får mig att gråta. Jag hoppas ingen vände sig om och tittade på mig precis efter första benövningen, för jag hade nog ett minspel som hette duga. Som ett barn som försöker hålla sig från att gråta och darrar med underläppen. Ungefär så. Det har aldrig hänt förut och det var inte roligt.

Jag har inte gjort nåt ovanligt eller ätit konstigt idag. Antagligen för lite, men det har hänt förut och då har det ändå inte varit så här illa. Nånting att fundera på iallafall. Någon av er kanske vet vad det beror på?

Annars kändes faktiskt kemin rätt ok idag, när det börjar handla om näringslära så suger jag åt mig lättare. Det är trist att jag har för låga betyg för att komma in på dietistprogrammet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0