Hejdå Umeå

Imorgon bär det av. Dock blir det med buss och inte med bil som det var tänkt. Min kompis och chaufför J har fått feber stackarn. Har varit där en sväng och försökt pyssla om henne efter bästa förmåga. Med 2 små pojkar som har omänskligt mycket energi är det inte lätt att slappna av.

Nu håller jag på och ska packa ner alla kläder jag ska ha med, vilket blir en del.. gruvar mig som vanligt för att jag måste ha med så mycket packning på bussen. Får alltid panik när jag kommer fram, då det alltid är lika spännande att se om man hinner gräva fram sina väskor innan bussen åker iväg. Jag som är smurf har dessutom begränsade möjligheter att nå saker och ting. Jag tror aldrig det har hänt att mina väskor legat längst ut. Däremot har jag ju fördelen att som smurf kunna klättra in i utrymmet, men jag låter hellre bussen åka iväg med mina väskor än med mina väskor och jag själv i bagage-utrymmet.

Blir en tidig kväll hur som helst, jag kliver nog upp halv sex för att hinna med allt. Jag är mästare på att glömma saker så att stressa på morgonen är inte en möjlighet. Hur som helst vet jag inte när jag får möjlighet att blogga, så jag får önska alla en god jul och ett gott nytt år! På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0