Drygt

Vilken skitdag det här blir. Först föreläsning fram till 12, sen en labb som håller på till halv fem. Nu hoppas jag verkligen den gör det också, för min träning börjar kl 17 och det passet går bara på tisdagar. Jag är kinkig med min träning, det är trots allt den som gör att jag orkar med dagarna, att jag har något att se fram emot.

För att förebygga eventuell orkeslöshet som jag upplevde igår, så la jag till en knäckemacka med keso till dagens frukost. Annars såg den ut ungefär som igår, men jag hade solrosfrön istället och lite av bananen på gröten också. Alltså suck.. så här opeppad var det inte längesen jag var, men det blir aldrig lättare för det.. ge mig lite glädje och energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0