Dagens lunch, 11/12 -08

Lite sent inlägg för att vara om lunchen, men jag det blev en sen lunch eftersom jag var på träning till efter 12 och sen var det nåt oerhört intressant på tv.. en recap från fjärde säsongen av desperate housewives..hrm. Som sagt, mycket kan vara intressant när man egentligen borde plugga. Nu har jag också blivit lite nervös inför helgen. Det verkar nämligen som att en flört jag hade tidigare, som det, av en anledning jag inte tänker ta upp här, rann ut i sanden med, möjligen kommer hit i helgen. Han ska bo i den här lägenheten, inte som min gäst dock.. så vi får väl se om vi ens törs prata med varann, men det tror jag nog. Vi har ju inget otalt med med varandra iallafall.

Dagens lunch är egentligen lite tråkig eftersom det är delvis en matlåda.. men bilder kan ju vara trevliga ändå. Mina kycklingköttbullar med tomatsås, tillsammans med proteinpastaskruvar, broccoli, mer tomat och lite keso. Önskar att de matlådorna aldrig skulle ta slut, men jag undrar om det här inte var den sista..


Kommentarer
Postat av: A

Det ser väldigt aptitligt ut =)

Jag ska på klassfest först där det ska bjudas på mat och dryck. Senare drar vi vidare till studentkåren där det förhoppningsvis blir superkul.

Längtar faktiskt riktigt mycket efter att få släppa loss lite grann. Lycka till med den gamla flörten. Hoppas du på att det kanske kan bli något igen? Kram

2008-12-11 @ 17:12:58
URL: http://dagboksminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0