Vilodag

Har varit en riktigt skön dag så långt. Vaknade först vid sju, andra gången vid tio. Sen dess har jag tittat på två avsnitt av Men in trees och ätit en god grötfrukost med mycket blåbär. Skönt att bara ligga i sängen och slappa för en gångs skull. Vid det här laget brukar jag ju ha hunnit med både det ena och det andra. Så.. frågan lyder: Hur var festen?

Mycket lyckad är en bra sammanfattning! Alla som var här hade väldigt trevligt och det var en ganska lugn och sansad fest. Musiken var inte särskilt hög så man kunde prata ordentligt och.. haha.. ja, det märktes väl att de flesta var av den lite äldre sorten. Fjortisfester var nog inte ens kul när man faktiskt var fjortis så jag är glad att det inte blev en sån fest. Jag ska erkänna att jag drack lite mer än planerat, dvs ungefär ett extra litet glas vin så inte så farligt egentligen.. och det enda jag drack på krogen var vatten. Verkligen fantastiskt att jag gått och blivit så duktig. Vi gick alla på Corona iallafall, jag dansade mest hela tiden tror jag. Hade riktigt riktigt trevligt, fick umgås med massa människor som jag tycker om mycket och ja.. det hade inte kunnat bli bättre. Fem stjärnor av fem möjliga. Men nu dröjer det nog till nästa gång, man kan ju få för mycket av det goda..!

Nåja. Nu tänkte jag se klart på men in trees och sen blir det en promenad till Maxi för att köpa frukt bland annat. Skönt med en promenad också, behöver frisk luft känner jag. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0