Vill ha


Ge mig sommar nu! Våren kommer, förvinner, kommer, försvinner tills man blir helt knäckt. Jag tycker vi kan skippa det här med våren i vilket fall och gå direkt på sommaren. Satt på balkongen och åt lunch i solen idag, hade kunnat sitta där hela dagen. Älskar såna här dagar. Men istället för att sitta ute och sola kom jag på att jag har ju, ve och fasa, inte lyssnat på bidragen som ska vara med i Eurovision song contest. Måste med andra ord ordna upp detta så nu har jag hört alla bidrag och mina damer och herrar.. we have a winner. Island vinner Eurovision 2008, det måste dem. Grym låt! Euroband - This is my life, för de som är intresserade. Kanske bara är jag som är nörd när det kommer till detta, men det är också min enda nörd-grej, så den bjuder jag på. Nu är det snart dags för ärtsoppa. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0