Vilken fullträff


Skulle ju prova funk idag för första gången. Somnade strax innan jag skulle iväg till passet så jag var lagom peppad och funderade smått på att gå dit och hämta ut lappen och gå hem igen. Men det gjorde jag inte och tur var väl det. Så här roligt har jag inte haft på ett träningspass sen jag började träna igen, absolut ingen överdrift. Musiken var grym, koreografin var superskoj och ja, dessutom var jag ganska slut när passet var över, vilket jag inte trodde från början. Men jag brydde mig inte att det var lite jobbigt, och det är precis så det ska vara på ett träningspass. Kommer gå på alla pass om jag kan, fast det är ju tyvärr inte så många...

Idag har jag alltså gjort lite storkok också. Blev de där bönbiffarna jag la upp recept på tidigare och en annan kikärts-rätt som kort och gott kallas kikärtsgryta. Den blev faktiskt riktigt god, åt den nu till middag. Lägger upp receptet sen, eftersom jag ändrade lite på det så länkar jag inte direkt till originalreceptet, men som det andra så finns det på www.coop.se. Det är fantastiskt fint väder ute nu också och om det inte vore för att jag redan varit och tränat och för att en middag ligger i magen så hade jag farit ut och joggat lite. Dock funkar det inte riktigt att sola just nu, så jag ska försöka få tag i damen som har nyckeln till solariet.

Mysteriet med stanken verkar vara löst förresten. Tydligen handlar det om ett gasläckage i Obbola. Jag visste inte att gas luktade så fruktansvärt äckligt. Oh well. Stanken verkar vara borta nu iallafall, det är huvudsaken. Nepp, nu blir det lite vila och sen tänkte jag faktiskt ta itu med mitt broderi som samlat damm några månader. Hoppas ni får en skön kväll, det ska jag ha. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du köra funk på torsdag?..för då kan jag tänka mig hänka på..det var JÄTTE länge sen jag körde det och det är faktiskt riktigt kul..vi båda bor ju liksom i umeå och har inte ens sett varandra överhuvudtaget..tydligen är ålidhem så stort..haha..nä men vi måste ju ses =)

2008-04-29 @ 23:01:04
Postat av: E-S

Jag funderade på det, men det var lite för sent för att jag ska hinna.. ska iväg till Bastuträsk för min mormors begravning och jag åker nog redan imorgon kväll. Men på tisdag ska jag definitivt dit, vi kan väl gå tillsammans då? Vore skitskoj! :) Ja, Ålidhem måste verkligen vara för stort, finns en hel drös med människor jag känner här men som jag aldrig aldrig träffar, förutom kanske i skolan om jag har tur :P Men vi får ju styra upp nåt, inte bara funken..!

2008-04-30 @ 05:40:43
Postat av: Anonym

Okej men der förstår jag ...men på tisdag ska jag iväg till stockholm så då kan jag nog inte och kmr tillbaka den 15:e men efter det så måste vi styra upp nåt!! innan det blir sommar och sen kmr typ ingen vara här...grattis till jobbet förresten..jag ville ha ett nytt sommarjobb för en gångs skull..men det blir väl samma tråkiga ..som alltid..

2008-04-30 @ 09:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0