Var kommer den ifrån?


Viljan, hur hittar jag den varje gång? Spinning idag som vanligt, men den här gången tog jag i för kung och fosterland redan från början och jag maxade verkligen i varje "backe", jag hade inte kunnat öka och det var så sjukt jobbigt! Fattar verkligen inte hur jag klarade det. Och ni vet hur jag pratat om att jag i princip aldrig svettas? Idag rann svetten så det droppade ner på cykeln, det har aldrig hänt någonsin. Ett tecken på att jag faktiskt gav järnet. Efter varje backe fick jag försöka hålla tillbaks flåsandet för annars hade nog folk blivit rädd..! Man kan säga att min kondition fick sig en utmaning idag iallafall.

Nu har jag dammsugit alla rum och städar just nu mitt eget, även om folk inte kommer hänga här.. det behövs kan jag säga. Dammråttorna har bildat kolonier  och det är aldrig ett bra tecken. Men nu ska jag fixa det, sen blir det att duscha och hitta vilka kläder jag ska ha ikväll. Kanske kommer det nån trevlig bild på slutresultatet senare..! Tillbaks till slitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0