Valborg

image213


Så var det dags igen. Inte för att jag längtat eller ens har några direkta planer för dagen/kvällen. Valborg förknippar jag sen länge med fjortisfylla, denna dag och Lucia är nog de värsta dagarna. De bästa när jag var i den åldern förstås. Sen så finns det förstås ett ställe i Sverige där denna dag hade kunnat vara otroligt trevlig och det är Uppsala. Jag avundas alla som har möjligheten att vara där idag. Men nu är jag här. Och det är klart det kan bli trevligt här med. I eftermiddag ska det grillas på gården med folk från Restauranghögskolan och jag lär vara med på ett hörn. Annars vet jag inte riktigt vad det blir. Är en del ståhej på campus, men äsch.. orkar jag?

Planen för dagen är annars att försöka börja packa undan lite saker inför flytten, böcker och andra saker jag inte kommer ha användning av den närmsta månaden. Lika bra att göra bort så mycket som möjligt så tidigt som möjligt. Tror jag sätter igång med det direkt faktiskt. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: jackie

tjo!
här kommer ett par bra länkar till ditt ekonomiplugg.
Lycka till! :)
www.12manage.com
http://www.blinfo.se/boksidor/eob/sok.gml

Sen har vi även bloggen :)
http://blogg.aftonbladet.se/blog.php?blog=19545&m=3&y=2008

Ha det så bra! Kramar

2008-05-04 @ 16:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0