Underbart

image187

Nysolad


Har suttit ute i solen i 1 ½ timme och försökt få färg, och jag tror minsann jag lyckades. Eller åtminstone har jag fått en miljard nya fräknar på både armarna och i ansiktet och det skulle kunna ge intrycket av att jag har någon slags solbränna. Jag får se till att inte komma för nära folk.

Dagen har i övrigt varit bra. Fattade dock som vanligt ingenting av föreläsningen..löpande bokföring, pfft. Oh, nu ska ett gäng gå in till stan i den fina solen och jag tror jag ska följa med, mera sol! :) Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jävlar va snygg du e!! :)

2008-04-18 @ 16:18:57
Postat av: E-S

Haha, tack du :) fräknarna syns tyvärr inte så bra, men det får duga..!

2008-04-18 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0