Torsdag

Imorgon får vi pengar igen, äntligen. Det har dock gått förvånansvärt bra att klara sig utan pengar i över en vecka. Hade ju mat hemma så, inga problem egentligen. Jaja. Är lite ledsen i ögat för mina sista blåbär gick åt till frukosten idag. Fast det finns ju att köpa förstås, men det är dyrt... jag vet iallafall en som kommer plocka litervis med blåbär i jämtlands skogar i höst. Lätt värt besväret. Bara jag hinner före polackerna och thailändarna.

Idag är det föreläsning, men har egentligen ingen lust att gå. Men jag gör det ändå, precis som alla andra gånger. I eftermiddag blir det omtentapugg deluxe, jag måste få något gjort idag. Eller det ska jag. Och så bodypump som vanligt förstås. Nej, nu blir det en härlig dusch och så lite kläder på det. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0