Risig


Jag får nog lägga ner det här med festande helt, jag verkar inte tåla det längre. Igår började jag få magkramper från morgonen och det blev värre senare på dagen. Har sovit dåligt hela natten för att det tagit så ont..så jag stannade hemma både från morgonpromenaden och föreläsningen. Känns inte kul att missa vare sig det ena eller det andra, men jag hade antagligen fått gå i princip dubbelvikt om jag hade försökt ta mig iväg. Inte så värt.

Nu har jag lyckats ta mig upp iallafall och ätit en bra frukost. Magen verkar inte ha något att säga om saken än så länge vilket är positivt. Ska väl hoppa in i duschen snart och få på mig någon form av kläder. Jag hatar verkligen när det blir så här, ingen rutin på vardagen. Har en känsla av att allt är förstört, men det är det ju inte. Bara att ta sig i kragen och köra på som vanligt. Ska se om jag är pigg nog att gå på bodypumpen kl 16, det hoppas jag verkligen. Nepp, nu blir det duschen. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mr Feken A

Hejsan, såg inte dig på föreläsningen. men efter att läsa detta förstår jag. Det är inte kul att vara sjuk, en gång var jag jättesjuk och fick äta penselin, det smakade inte gott, men jag blev frisk efter ett par tre veckor. Jag har hört att det inte är bra att träna när min inte är frisk, man tappar balanssinnet. En kompis till mig bröt armen för att han trillade på en träning, han sa att han inte hade kvar något balanssinne.

2008-04-07 @ 14:08:51
Postat av: E-S

Nej, jag fick stanna hemma idag, men nu mår jag bättre ..! Och träningen gick fint, även om balanssinnet var dåligt, men det är det ju alltid så ingen skillnad ;) Men nu får du ta och avslöja vem du är, tycker jag :P

2008-04-07 @ 17:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0