På G igen


Skönt, min mage kom fram till att den hade klagat tillräckligt för denna gång. Freedom! Så det blev faktiskt bodypump i eftermiddag och det gick bara fint. Imorgon ska jag ut och gå igen också, men då är det bäst att snöstormen lugnat ner sig lite. Jo, på allvar, det snöar. Jag hade ju bestämt att det skulle vara vår nu, vad är det här för fasoner?! Suck. Tur man inte fått för sig att byta ut jacka och skor iallafall. Nu kanske ni tänker, jamen vaddå, det är väl bara att byta tillbaka då! Det skulle man kunna tro. Men när jag väl har bytt så finns det ingen återvändo. Därför väntar jag ungefär tills jag i princip får värmeslag i min vinterjacka innan jag äntligen byter. Eller så kan det vara så att jag aldrig egentligen ägt en vårjacka. Hur som helst, poängen var väl att jag alltså ännu inte bytt...eh.. kul poäng. Intressant diskussion, E-S, som vanligt.

Hmm. Idag har jag iallafall köpt mina kursböcker, lite härlig kvällsläsning kanske? Missade ju föreläsningen idag så egentligen borde jag hänga över böckerna, men av någon anledning så tar det emot. Jag misstänker att anledningen stavas "Extern redovisning". Det är inte roligt någonstans. Men ja ni vet.. det måste göras ändå. Nån som har bra tips på någon serie man kan börja följa? Grey's anatomy och Men in trees finns det inga fler avsnitt av än så länge.. det här har inget alls att göra med att jag vill undvika att plugga, ifall ni undrade. På återseende.

Kommentarer
Postat av: Thepreciousgirl

Tack! :) Det är en Sony "Cyber-shot" med 7.2 mega pixlar :) Jättebra faktiskt! Fast jag ska köpa en ännu bättre snart :P

2008-04-07 @ 19:37:49
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

hehe det kan ja inte, det är min mammas egentligen ;)
Tack för tipsen om Thailand!
Kram!

2008-04-07 @ 19:47:58
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0