Ovan?


Har ätit yoghurt frukost i kanske en vecka och idag tänkte jag köra med gröt igen. Gjorde precis som vanligt och hade gjort i ordning en liten brytbrödsbulle med keso, kalkonpålägg och tomat, men jag orkade bara ena halvan, sen var jag jättemätt. Konstigt.. nåja, finns kanske mer intressanta saker att fundera över. Nånting som gladde mig idag var iallafall att jag gått ner nästan allt jag gick upp under påsken denna vecka som varit. Väldigt skönt. En sak som oroar mig är att jag inte längre ser mystery man på mina morronpromenader. Han kanske fått sparken, slutat, är sjuk, eller (och detta är nog det troligaste) så har han börjat cykla eftersom gångvägarna numera är fria från snö.. tänk vad man kan fundera över någon som man inte ens känner.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner bli färdig i tid. Idag ska jag vara stylish faktiskt. Har köpt lite nya kläder på vero moda, ska ha mina wranglers och mina gråa klackskor från din sko som är sjukt snygga. Lägger kanske in bilder sen. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0