Men seriöst

Lika fint väder idag igen. Vad ska man hitta på idag då? Sola på balkongen idag med? Kommer ju vara pepparkaka på nolltid om det fortsätter så här. Eller ja, en ganska ljus pepparkaka isåfall, med massa massa fräknar. Först blir det iallafall spinning som vanligt, sen blir det nog lunch på balkongen. Skriver inte ner några recept här för tillfället då jag mest äter matlådor, vilket inte känns så inspirerande. När jag får pengar ska jag svänga ihop något riktigt gott, jag lovar. Sen så blir det nog än mer inspirerande när jag har råd att köpa en ny digitalkamera och ta riktigt bra bilder på alla maträtter.

Nepp, dags för spinning, och idag är jag för en gångs skull glad att det är en bit att gå. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0