Men så värt

Vi blev klara med uppgiften idag, klockan två. Det var inte riktigt vad jag hade väntat mig. Mina två kompisar som är i samma grupp som jag hade suttit till 10 igår kväll och jobbat, helt galet. Så de hade hunnit en bit om man säger så. Ändå var det bra mycket strul innan vi till slut lämnade över våra papper till handledaren. Men så grymt skönt. Nu känns det som man är värd lite vila i helgen. Och lite firande..? Jag följde faktiskt med på EPP:n idag och drack en öl, det var riktigt trevligt och efterlängtat kände jag. Det blir nog lite oftare än aldrig hädanefter.

Gick iallafall hem till slut och har ätit god ugnsbakad lax. Nu dricker jag gott kaffe och äter lite cashewnötter.. och gissa vad som väntar? Gilmore girls förstås. Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0