Lördag morgon


Så var det helg igen. Var så trött imorse så jag gick faktiskt aldrig på min morgonpromenad. Ibland måste man lyxa till det lite. Till exempel hade jag fyllt frukostskålen med blåbär idag, som annars brukar blandas ut med vanlig frukt, ooooh. Det var nog lyxen för idag det, sovmorgonen och frukosten. Resten av dagen blir det nog inget vidare lyxande tyvärr. Ska iallafall på spinning som vanligt och efter det kanske det blir en promenad till maxi, jag har verkligen inget i fruktväg hemma och frukten på ica ålidhem får snart egna ben och springer sin väg. Brrrr.

Ikväll ska jag göra en backhävar-vakt sällskap vilket antagligen kommer bli rätt intressant med tanke på att öldrickandet pågått i ett antal timmar när jag kommer dit.. en upplevelse att minnas. Nåväl. Det återstår att se. Jag vet inte alls vad jag ska äta till middag idag förresten, någon som har förslag? På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0