Lite segt

image193

Provade på vattengympa idag alltså och jag vet inte om det var jag som var för mesig och inte tog i ordentligt, fast jag tyckte jag sprattlade på som en annan groda, men jag blev inte mer än lite varm. Bortsett från detta var det en rätt trevlig upplevelse. Vattnet var varmt och det är skönt att träna i vatten, riktigt skönt. Jag ska ge det ett till försök, men då ska jag gå på aqua power, det torde vara lite tyngre. Det var faktiskt inte bara jag och gamla tanter och farbröder som man skulle kunna tro. Det var jag, gamla tanter och farbröder och två tjejer till i min ålder. Tydligen var det dock passet efter det jag var på som var populärt för då kom det en massa yngre tjejer. Inte för att det spelar någon roll. Och jag känner mig duktigare bland gamlingarna :P

Aanyway. Idag har jag suttit med min grupp och jobbat med en uppgift. Jag fattar inte hur jag ska klara en tenta i det här.. det kommer jag förvisso antagligen inte göra heller. Suck. Nu är jag helt slut också, orkar inte lyfta ett finger eller tänka en endaste ansträngande tanke. Ska nog sitta här och drömma om lördagen, efter tentan förstås. Kommer bli en skön dag på stan, den saken är säker. Dags för lite vila. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0