Längtar


Jag tror inte ens jag själv förstår hur ofattbart roligt det ska bli att få återse Luleå. Jag har inte varit där sen i november förra året och då var det verkligen bara en snabbvisit för att hämta mina möbler..det är inget vidare. Men nu får jag iallafall två dagar, plus eventuellt en extra dag. När jag väl är där vill jag ju hinna märka av att jag är där också. Hur som helst så ska jag försöka hinna träffa alla fina vänner jag har där. På balen kommer jag få se en hel massa av mina sisters in crime, en bättre trio får man leta efter länge. Dagen efter ska jag träffa några jag bodde i samma korridor som. En månad är för länge, jag vill ha maj nu. Ge mig!

Min frukost idag var inte att leka med förresten. Hackat äpple och blåbär, yoghurt, müsli. Brytbrödsbulle med keso, makrill i tomatsås och gurkskivor. Kaffe och vitaminbrustablett. Mmmmmm. Tänk om varje måltid var som frukost? Tänk vad less jag vore på frukost då. Näe, nu har jag drömt mig bort för länge igen, dags att hoppa in i duschen. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Mr FekenA

Tror att du kan få en liten chans att se mig idag på föreläsningen, jag ska ha på mig en grön tröja. jag är lite blyg och osäker, men det känns bra att skriva till dig.

2008-04-09 @ 08:25:47
Postat av: Vem är jag??

Come on!! Break the silence! Gå fram och prata med henne!

2008-04-09 @ 15:50:54
Postat av: E-S

Men inte behöver du vara blyg och osäker vännen, du var ju så fin i din gröna tröja..!

2008-04-09 @ 17:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0