Inte kul

Gårdagen var minst sagt seg. Det var längesen jag var så fullkomligt slut. Så det kändes ganska motigt att kliva upp kl 5, men nödvändigt, för det blev sjukt lite träning förra veckan och jag måste verkligen komma igång. Tänkte faktiskt köra lite dubbelt idag, blir både löpning på förmiddagen och bodypump på eftermiddagen. Måste ju träna lite inför blodomloppet som är om några veckor. Ska bli intressant att se hur det går att springa nu med benhinnorna och allt, men de har känts mycket bättre nu när jag inte tränat så mycket så vi får väl se. Önskar bara det fanns några skogsslingor i närheten för asfalt är inte bra för mina ben just nu.

Okej, så ny vecka alltså. På fredag är det tenta i kursmomentet vi läser nu, men eftersom det är min mormors begravning samma dag så missar jag tentan. Detta gör att jag har en hel vecka nu då jag inte har några direkta måsten, eller föreläsningar för den delen, så jag tänkte utnyttja det genom att träna alla pass jag velat prova men inte kunnat eftersom de är mitt på dan då jag oftast är på universitetet. Ja, jag tänkte ju kanske plugga lite också, för även om jag inte ska skriva tentan nu så vore det ju trevligt om jag fattade nåt av det hela. Tentan ska ju ändå skrivas nån gång. Utöver träning och plugg så är det ju valborg på onsdag och jag tror att min plan är att gå och se på brasan vid campus, men mer än så blir det nog inte. Denna helg sög musten ur mig helt och hållet. Jag är för gammal och klen för att orka med det vilda studentlivet, hrm.

Och så, efter begravningen så får jag återse kära gamla Luleå igen. Jag kan inte beskriva hur mycket jag saknar den staden. Något att se fram emot iallafall. Nepp, nu blir det duschen och sen iväg till den enda (tror jag?) föreläsningen denna vecka. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0