Ingen?


Verkar inte vara någon som hade en åsikt om mitt tidigare inlägg. Eller så vågar inte folk ge sig in i diskussionen? Hur som helst, finns det åsikter, nu eller någon annan gång, så hoppas jag ni skriver. Förvisso skriver jag väl för det mesta om saker som inte är särskilt intressanta att diskutera. Nåja.

Mystery man är tillbaka förresten. Mötte honom igår, gåendes, så min teori om att han börjat cykla stämde då inte iallafall. Idag hade snön smält bort igen, och det var till och med en plusgrad ute. För övrigt så blev jag mycket upprörd igår då jag gick in på mitt internetkonto. Tusen kronor hade i princip slukats på 3 dagar och jag vet helt ärligt inte var de tagit vägen. Jag tänker ändå utesluta stöld för vem skulle bry sig om att stjäla pengar från en student? Då återstår det bara att erkänna att jag har klantat till det igen. Antingen har jag småhandlat för mycket eller så har någon större utgift dragits långt efter jag faktiskt betalade den. Sånt avskyr jag verkligen. Hur det nu än blev så här så är läget så att jag har väldigt lite pengar kvar. Tur att jag har gula ärter hemma, ikväll blir det ärtsoppekok. Dags att göra sig klar för en dag på campus. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0