Hur ska jag hitta?


Ska till veterinären på Röbäck imorgon och jag har ingen aning om hur jag ska hitta dit. Blir att titta på många kartor och busslinjer ikväll. Ska vara där kl åtta dessutom så det finns inte mycket utrymma för att gå vilse, vilket jag brukar vara ganska bra på. Får se hur det går.

Kunde för övrigt konstatera att jag inte helt glömt bort hur man går i skor med klackar, det gick fint att gå, bortsett från att varenda litet gruskorn under klacken gjorde att jag vinglade till. Finns ganska många gruskorn på gångvägarna nu kan jag tala om. Men jag kom fram utan brutna vrister iallafall. Det jag däremot inte kom ihåg var hur jobbigt det är för vristerna att gå i såna skor, åtminstone om man är ovan som jag. Nåja, ska man vara fin..

Nu ska jag ta och bläddra lite i min nya iform som kom med posten idag, innan det är dags för jogging och bodypump. Middag? Blir nog en omelett med räkor idag. Och kvällen, ja det kan hända att mitt hår får sig en makeover, jag hoppas på det iallafall. Mer info lär komma senare. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0