Galet men sant

Jag hoppade över träningen idag. Det var inte ens lite roligt, men idag fick studier och bultande vrister styra. Jag måste ha fått benhinneinflammation för idag gjorde det ont bara att gå till skolan, det kan inte vara normalt. Så även om det var bodypump jag skulle tränat idag, där man inte utsätter benhinnorna för särskilt många stötar, så valde jag att stanna hemma. Jag vet nämligen också att när jag väl kommer hem från träningen så har jag redan inställningen att jag inte ska göra något mer ansträngande, alltså inte heller plugg.. har som sagt omtenta på lördag så det har jag inte råd med.

Ja, det kan vara så att jag försöker intala mig själv att det var ett bra och moget beslut jag tog när jag valde att hoppa över träningen, men jag får jobbig ångest över det ändå. Det är inte bra att det blir så förvisso, så det kanske inte är så dumt att jag får öva lite. Jaja. Nu måste jag fortsätta med plugget. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0