Fortfarande trött

Denna lördagen förstörde verkligen hela min dygnsrytm, jag blir bara tröttare för varje dag. Men jag kliver upp ändå.. hur jag lyckas varje morgon vet jag inte. Ingen mystery man idag, var nog lite för tidigt ute ändå. Trevligt med blå himmel och sol iallafall, och skönt att jag är "ledig". Tänkte passa på att träna förmiddag idag så 11:15 ska jag på spinning 40 minuter och direkt efter ska jag på core control med samma instruktör, hon är en krut-tant utan dess like. Det var hennes pass jag nästan började gråta på för att det var så jobbigt, och då var jag inte på core control efteråt. Jag tänkte det var dags för en utmaning idag, och nu har jag ingen tid att passa heller.

Eftersom jag ska träna lite mer intensivt idag så grundade jag med en rejäl frukost bestående av blandgrynsgröt med hackad dadel och linfrön i, hackat äpple på och sojamjölk. En skiva av min plommonlimpa med ett kokt ägg på, kaffe och multivitamin brustablett. Det borde göra susen. Jag funderar förresten på att vara med i blodomloppet som är den 22 maj, man ska vara ett gäng på 5 personer som antingen går eller joggar, 5 eller 10 km. Jag hade gärna provat på att jogga 10 km men det blir svårt att hitta 4 personer till som är med på det, så det blir nog 5 km. Måste börja jaga lite folk nu bara. Någon som känner sig manad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0