Deprimerande


Tonvis med snö ute - igen. Jag hatar verkligen när det blir så här. Det är mitten på april och det är alldeles vitt ute. De hade iallafall inte hunnit låsa in snöplogarna för de hade skottat gångvägarna imorse, eller ja..delar av den. Nåja.. måndag, ny vecka, nya tag. Det är inte klokt vad jag blir slö på helgerna, inte bra. Känns extra tungt att sätta igång idag igen, men det är bara att bita ihop. Såg för övrigt bodypump-instruktören jag har på måndagar på origo i lördags. Alltid konstigt att se såna personer i civil miljö, eller vad man nu ska säga. Jag tror att ni förstår vad jag menar iallafall.

Dags för föreläsningar igen alltså. Förmiddag idag, ta en fika efter lunch och så är det bodypump kl 16. Ungefär så dagen ser ut. Nu är det bäst jag sätter fart om jag ska hinna. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0