Regnväder

Igår var det inte så farligt med regn, men idag öste det ner nästan hela dagen. Jag avskyr att sitta inne och uggla en hel dag så med idrottsläraren i högstadiets ord "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder" ringande i huvudet tog jag, med ett glatt flin på läpparna, på mig något som kan liknas vid en riktig fiskar-outfit. Det var ju lite lättare att gå omkring i utstyrseln med tanke på att vi var ensamma där ute i skogen, men jag väljer ändå att visa en bild på det hela. Det vore nästan orättvist att bara jag ska ha roligt åt det ;)

Förutom promenad i regn har jag klippt gräsmattan, sorterat en massa kläder och tagit igen all sömn jag förlorat den senaste veckan. Jag vågar inte ens säga vilken tid jag vaknade. Pappa som är van vid att ha sällskap från 6-7-tiden på morgonen verkade lite snopen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0