Grym match Sverige!

Nu blev mina naglar fördärvade iallafall, vilken match! Helt otroligt målvaktsspel och ett mirakel att vi vann trots alla miljarder utvisningar och missade målchanser. Nu kan ju vad som helst hända om vi klår Spanien så pass som vi ändå gjorde idag. Som jag har väntat på den här dagen, då landslaget skulle börja bli bättre igen.

Nog tjatat om det. Haha, jag fick just några bilder från en klasskompis som hon tog sista dagen i skolan i våras/somras, vädret var helt otroligt och vi satt på en kulle hela kvällen i värmen och drack öl. En av bilderna var ju helt fantastisk så den måste jag bara dela med mig av :P Jag ser lite galen ut, jag behöver nog inte säga att det inte var bara en öl som slank ner..


Kommentarer
Postat av: IzZzY

Riktigt läcker bild. Galet är förövrigt alltid bra, haha. :)

2009-01-20 @ 00:29:13
URL: http://izzzy.blogg.se/
Postat av: M

Fy på dej, rökning dödar, det vet du väl? ;P

2009-06-17 @ 14:10:45
Postat av: Eva-Stina

Haha, jag såg faktiskt inte ens själv att det fanns en cigarett med på bilden när jag la in den. Jag kan stolt säga att jag iallafall inte röker längre ;)

2009-06-18 @ 13:52:00
URL: http://thecrazybeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0