Lista

Jag hittade den här listan på en annan blogg och vanligtvis tycker jag såna är lite tråkiga, men den här hade lite intressantare frågor än det brukar vara, så här kommer den.. känsliga läsare varnas :P

Stänger du av mobilen när du sover?
Aldrig. Det ångrar jag ibland när jag får fyllesamtal mitt i natten, och det är inte alltid på lördagarna kan jag tala om.

Vem såg dig senast naken?
Jag tänker inte vara tråkig att säga jag själv, men jag tänker heller inte vara rolig och avslöja vem det är, mest för personens skull. Men det var en kille iallafall. En snygg kille.

Hur såg du ut på högstadiet?
Usch. Som min mormor beskrev det så fint en gång, jag såg ut som ett fönster i en av Carl Larssons målningar. Mittbena med luggen hängandes på sidorna, som gardiner.. min mormor och jag kom inte alltid så bra överens.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag tror att jag kan både vara väldigt bra och väldigt irriterande som arbetskamrat. Bra för att jag gärna pratar och håller humöret upp hos både mig själv och andra, samtidigt som jag är lätt att samarbeta med. Däremot är det ingen höjdare när jag blir sådär virrig som jag kan bli ibland och tappar bort mig i arbetsuppgifterna..

Har du celluliter?
Inte vad jag har sett och jag hoppas att jag slipper få några.

Biter du på naglarna?
Bara när jag ser på en spännande handbollsmatch.

Har du något handikapp?
Räknas att jag inte kan göra två saker samtidigt?

Är det rädd för att få hängbröst?
Det är väl klart, ingen vill väl kunna stoppa in brösten innanför byxorna. Tyvärr gör ju gravitationen sitt jobb, så det räknar jag med och får så lov att acceptera när den dagen väl kommer.

Svär du?
Lite för ofta ibland. Men aldrig på bloggen, för läsarnas (mammas) skull.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Trevlig kanske är en överdrift, men jag slänger aldrig igen dörren framför ansiktet på dem om jag nu lyckas klanta mig och öppna dörren utan att titta i kikhålet först.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Hmm. Min egen kyckling- eller falafelrulle med goda tillbehör tror jag. 

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Seriöst, potatisbullar borde bannlysas från denna planet. Brrr.

Har du blivit arresterad?
Nej, jag är oftast laglydig när poliser är i närheten.

Är du rädd för Securitasvakter?
inte det minsta. En av dem är en kär vän till mig och han är totalt ofarlig.

Har du någonting att dölja?
Många saker som jag är mindre stolt över och som jag helst låter falla i glömska. Alltså tänker jag inte avslöja det här.

Ljuger du?
Ja, men bara vita lögner och när jag inte har ögonkontakt med folk. Jag är nämligen värdelös på att ljuga och det märks direkt.

Har du kysst en polis?
Nej, men fråga mig igen om 3 veckor.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Självklart. Gör för andra det du vill att andra gör för dig.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

Gilmore girls! Precis min humor, snygg Logan och massor med god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0