Året som gått - i bilder

Jag har många gånger tänkt nu på slutet av året, att det bara flugit förbi och att det inte direkt hänt nånting alls. Men när jag gick igenom alla bilder så var det både det ena och andra jag hade glömt. Skönt att få inse det faktiskt. Här kommer bilderna iallafall.











1 Jag nån gång i februrari tror jag.
2 Bakade smaskiga semlor omkring fettisdagen
3 Första gången jag var på fest sen min galna träningsperiod börjat.
4 Första festtillfället sen min galna träningsperiod som jag drack alkohol. Glamour-sittning.
5 Diego slöar i min säng.
6 En ny-duschad Diego nosar på Chan-Chan.
7 Jag och yngsta lillebrorsan i påskas.
8 Jag på kaptensbalen i Luleå i maj.
9 Första uteserveringsölen, mmm...
10 Den oförglömliga brunchen hos K som bland annat innehöll fudge.
11 Fest utanför grannhuset nån gång i slutet på maj skulle jag tro.
12 Värmen lockade till fest utomhus på gräskullarna.
13 Plugga? Inte när man kan ligga på gräset utanför campus och sola istället.
14 Andmamman med ungar simmade omkring i den lilla vattenpölen vid campus.
15 Höst och utsikt från bron vid strömpilen.
16 Vacker hösthimmel.
17 En av efterrätterna som vi provade till olika viner i vårat grupparbete under hösten.
18 Jag på återträff för högstadiet. Riktigt kul!
19 Halloween. Natt-alv ska jag föreställa.
20 En av alla labbar vi hade i kemin.
21 Jag och en kursare på en studentpub någonstans i Umeå.


Kommentarer
Postat av: IzZzY

Många fina bilder! :)

2008-12-31 @ 18:30:58
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se
Postat av: Mikael

vacker!

2009-01-05 @ 18:37:53
Postat av: E-S

Tack! Vem du än är :)

2009-01-05 @ 19:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0