Varm macka med makrill & keso

En väldigt lämplig frukost så här dagen efter kalas. Två skivor havre + med keso och makrill som jag la i mackjärnet. Till åt jag lite sallad och paprika med balsamvinäger och sharonfrukt. Nu börjar jag känna mig som människa igen.

Det blev en helt ok kväll igår med god mat och mycket trevligt folk. Det blev två olika fester men folket var i princip detsamma, dvs vi från restauranghögskolan. Vi kan helt enkelt inte få nog av varandra :) Jag gick hem ganska tidigt, redan vid ett tror jag, men det var alldeles lagom. Det hade varit en lång dag och jag var helnöjd. Jag bjuder på en bild från igår också, jag i min valborgsoutfit :)




Haha, jag ser visst lite trött ut. Det där var ju precis i början på kvällen :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag gjorde en liknande macka för x antal månader sedan fast jag tog fetaost istället för keso, då gott :) fast din macka verkar inte dum den heller. ha en fortsatt bra kväll och helg :) kramar

2009-05-01 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0