Hallon & banansmoothie

Efter gårdagens smoothie fick jag mersmak så jag bestämde mig för att göra en idag med. Jag blandade ner hallon, banan, kesella, havredryck, vaniljsocker, kanel och blåbärspulver och på toppen blev det mer hallon och hackad mandel. Till åt jag också en smörgås med messmör, ägg, örtsalt och paprika som tillkom efter bilden togs.

Började dagen med en härlig promenad i solen, helt otroligt skönt väder! Synd att det ska vara så fint väder när jag måste sitta inomhus och plugga hela dagen.. men någon mer promenad får jag allt hinna med, jag blir ju tokig om jag ska sitta still resten av dagen. Jag har lite svårt att förstå det, men sista egentliga skoldagen är imorgon, då tentan är. Sen måste jag sätta igång på allvar med flyttandet, har galet mycket saker att ta reda på och att packa ihop. All hjälp mottages tacksamt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0