Sittning

Nu är det snart dags att börja fixa till sig inför kvällens sittning. Som jag tidigare nämnt så är temat för kvällen "vem är jag om 10 år?". Först funderade jag på om jag skulle överklassdiva, jag har ju alltid sagt att jag skulle gifta mig rikt.. men för det så krävs det nog att jag har en partner som kan vara det rika trollet så jag ångrade mig. Istället har jag nu bestämt mig för att vara en halvgalen träningsinstruktör, det ligger ju nära till hands eftersom jag är ett träningsfreak som förmodligen har mer träningskläder än vanliga kläder numera. Fatta vad bekväm jag kommer vara dessutom i sköna löpartajts och joggingskor. Man får inte vara dum :)

Kvällens trerätters kunde dessutom inte bli bättre då det är chokladtema rakt igenom, både för förrätten, varmrätten och efterrätten. Givetvis ska jag ta bilder så ni får se sen. Just nu håller jag på och spelar bra musik på hög volym och irriterar grannarna så gott det går. Jag lyssnar delvis på melodifestivallåtarna för att se vilken som fastnar mest och därför borde vara vinnaren nästa lördag. Tyvärr får jag säga att Måns Zelmerlöws låt "Hope & glory" sitter som en igel i mitt huvud och hur mycket jag än skulle vilja så kan jag inte sluta nynna på den. Jag hoppas däremot på Malenas "La voix", den kan vinna eurovision. Just nu kommer jag knappt ihåg hur den låter, måns överröstar hela tiden. Suck.

Nåja, jag hoppas alla får en förträfflig lördagkväll, det hoppas jag att jag får också när jag går omkring och plågar alla med mina träningstips. Typiskt, jag skulle ju haft en visselpipa.


Kommentarer
Postat av: Molly

det låter som en bra lördagskväll :)



okej, men det verkar var ett intressant och roligt program att läsa :) för mig lutar det åt att läsa idrottspsykologi, till veterinär, jurist eller kriminaltekniker så det är en viss spridning :)



hmm.. kan du inte köpa lagrad ost över disk? då kan man ju få en så liten/stor bit som man vill ha :) det gör jag ibland :)

ha en fortsatt bra kväll :) kram

2009-03-07 @ 21:09:18
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0