Rätt veckodag

Ett tag var jag riktigt dagvild och hade tisdag när det var torsdag osv. Såklart berodde det ju på att både julafton och nyår var mitt i veckan. Nu verkar det dock ha gått till sig för det är fredag även för mig idag. Inatt drömde jag att jag blev tillsammans med en klasskompis från högstadiet, haha. Han är en rätt dryg person som man lätt blir väldigt irriterad på, samtidigt som man måste le åt honom för att han är dryg på ett så komiskt sätt. Hur som helst så förstår jag inte vad den drömmen vill säga.. inte är det att han är mannen i mitt liv iallafall. Hihi, kan inte sluta fnissa.

Jag somnade iallafall snabbt igår, men jag hade också tagit en sömntablett innan så det kanske var tack vare den. Egentligen är jag emot piller, men min sömn är dyrbar. Ska prova utan ikväll får vi se. Nu ska jag snart släpa mig iväg till skolan där jag ska labba lite med läskiga bakterier. Fast det gör man ju hela dagarna egentligen, utan att veta om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0