Ouch

Jag brukar ju inte svära i min blogg och jag tänker inte göra det nu heller för det händer att min mamma läser den. Men rackarns vad plågsam bodypumpen var idag! Två veckors paus har verkligen gjort mina muskler klena. Det gjorde ont, det slet i muskler och leder och efter första benövningen så darrade mitt vänstra ben okontrollerbart, folk måste undrat vad jag höll på med. Det kanske var lite dumt att ta samma vikter som vanligt, men envis som jag är.. nu har jag antagligen en härlig träningsvärk att vänta imorgon.

Känns lite bättre med humör och motivation nu och jag vet att det har med träningen att göra. Jag har ju knappt fått röra på mig sen julledigheten började. Det är sista gången jag tar en så lång paus, då det förstör både form och humör på det viset. Inte värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0