Lite dålig stil

Ja, jag skäms lite. Jag missade när Obama svor eden igår. Det är ju tur att det går att se på youtube för klantskallar som mig. Statuscheck: inte särskilt trött då jag vaknade av mig själv kl 6, men vristerna gör ont och jag har träningsvärk i ben och rumpa. Intressant. I övrigt är jag väl på ganska bra humör även om det känns tungt med två kurser att läsa in samtidigt. Jag må vara kvinna, men två saker samtidigt klarar jag inte av ändå. Iallafall inte när kemi är en av sakerna.

Dagen blir nog ganska lugn. Ska försöka studera flitigt idag och alltså inte plugga hemma till att börja med. Jag har för övrigt börjat bli lite skeptisk till min usb-kaffekoppsvärmare. Har jag den på får jag fördelen med att kunna dricka pissljummet kaffe istället för iskallt, men det som säger emot det hela är att hela mitt rum stinker aceton av någon outgrundlig anledning när den är påslagen. Iskallt kaffe är dock nästan lika vidrigt. Vilka dilemman jag får kämpa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0