Har den äran

Ja, min far fyller 58 år idag så stort grattis till honom! Jag kom dessutom ihåg alldeles själv att ringa och gratta honom, vilket faktiskt är en bedrift när det är mig det handlar om. Jag vet vilka datum alla i familjen, plus många vänner, fyller år, men jag har problem att komma ihåg det just den dagen då det faktiskt är meningen att man ska komma ihåg det. Speciellt pappas födelsedag eftersom den är först. Men inte i år minsann.

Var och handlade med J på maxi tidigare idag, köpte en del som jag behövde och en del som jag inte behövde. Eller det beror på hur man ser det. Mat behöver man, men kanske inte så dyr mat som jag köper.. jag måste nog skriva "du är student, du har inga pengar" på handen i framtiden. Iallafall har jag knappt det nu efter den shoppingturen. Jag hade iallafall planerat att gå på bodycombat idag, men när jag gick från J:s bil och mot lägenheten så hann jag sniffa i luften lite och kände att det var ett ovanligt skönt väder ute och perfekt för en joggingtur. Så jag sprang, sprang och sprang och det var alldeles, alldeles underbart. När jag springer är jag verkligen i mitt rätta element. Finns det nånting som är härligare än det? Jag får iallafall världens frihetskänsla och glömmer alla bekymmer för ett tag. Det är värt otroligt mycket för mig.

Näe, nu måste jag sätta fart med plugget.

Kommentarer
Postat av: IzZzY

Det är härligt att springa! Du fick inte ont i dina stackars benhinnor då? :)

2009-01-11 @ 20:48:29
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se
Postat av: E-S

Nja, det var en minimal känning nånstans på vägen och jag är lite öm i benhinnorna nu, men det gör inte ont iallafall och det ser jag som positivt :)

2009-01-12 @ 09:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0