Dagens lunch, 24/1 -09

Kom mig iväg på en joggingtur innan lunch och det var hur skönt som helst, som vanligt. Jag var osäker på hur det skulle gå med benhinnorna och jag kände av dem lite under tiden, men det ilade aldrig och gjorde inte ont så jag körde vidare. Det blir nog inget imorgon därmot, de måste få vila lite nu. Hur som helst så blev det lunch när jag kom hem. Jag hade lite småplock av rester som jag slängde ihop. Resten av kycklingfilén jag åt i torsdags (tror jag det var) som jag skar itu och fyllde med mozzarella och soltorkad tomat och värmde upp i micron så osten smälte. Till åt jag basmati/rött ris med majs och lite mango chutney. Det dög som lunch iallafall och jag är mätt och belåten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0