Aldrig nöjd

Äntligen föreläsning. Eller det är vad jag borde tycka. Nu när jag haft lyxen att dra ut på mina morgonvanor några dagar i rad så känns det jobbigt och plågsamt att måsta gå ut i kylan och sen dessutom försöka ta in information om kemi en hel dag. Jag känner på mig att det kommer bli vissa svårigheter med den saken. Men som vanligt har jag laddat med en bra frukost, som blev samma som igår, därav ingen bild. Såg också Marcus Samuelsson på the voice, han är professor på restauranghögskolan, men dyker upp sisådär en gång per år.. nåja, kul iallafall.

Nu är det dags att börja förbereda sig inför dagens utmaningar. Med ärtsoppa i lunchpåsen kan inget gå fel. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0