Är det möjligt?

Imorse joggade jag igen och ökade farten denna gång. Sprang dryga 5 km på en halvtimme ungefär, kändes helt ok faktiskt. Tänk om jag skulle fixa en mil på en timme? Det vore trevligt, det må jag säga. Ja det är ju snart bara 2 veckor kvar till blodomloppet, men jag är redan i ok form så jag borde klara det. Jag ska klara det.  Körde för övrigt funk idag igen och det var ännu roligare idag, för eftersom koreografin var samma som förra gången så satt den betydligt snabbare idag, det var bara att dansa med och ta ut rörelserna mer, sweeet. Vi dansade slutomgången till Timbaland-producerade 4 minutes, riktigt nice.

Kan förresten berätta att även om man kastrerar en katt så behöver det inte betyda att han inte kommer in i en galen pubertetsperiod. Jo, man kan säga att Diego blivit helt galen, så försöker ha honom instängd i mitt rum när jag är hemma för att de andra katterna ska få vila. Nej, han gör inga såna dumheter, han bara jagar dem... däremot var det rena rama ett-med-naturen liveshow när jag var i Luleå i helgen, men det är en annan historia. Nepp, nu ska jag nog läsa lite och bara ta det lugnt. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0