Slit och släp


Det var verkligen sjukt jobbigt att bära all mat mellan affär - buss och buss - lägenhet. Jag fick vila armarna flera gånger. Jag handlade inga stora volymer mat, men det var desto tyngre mat. T.ex. 2 kilo kyckling, massor med fisk, mjölpåsar och sånt, så det kanske inte var så konstigt att kassarna vägde bly.
Jag fick iallafall med mig nästan allt från listan. När jag insåg mina begränsningar fick jag låta bli att köpa vissa saker som jag lika gärna kan addera senare, från Ica i Ålidhem.

Nåja. Kan även berätta att jag helt hade glömt bort att H&M också ligger där ute, och passande nog precis bredvid Coop, dit jag skulle. En liten sväng kunde jag ju kolla, tänkte jag. Den svängen slutade på 760 kr. Jaja. Jag behöver lite nya kläder. Vad jag dock inte behöver är mindre pengar. Men av någon anledning går de där sakerna hand i hand, hmm? Nöjd med kläderna är jag iallafall. Fick faktiskt en kofta, ett par träningsbyxor, 2 långa tajta t-shirts, en tunn tröja med knytband och en mascara för de pengarna så jag tycker det var bra köp... eller hur? :)

Har iallafall lagat kycklingkokosrätten ikväll till middag och det vart succée säger E-S. Och säger E-S att det är succée så finns det inte mycket annat att göra än att prova den själv.
Kvällen kommer jag spendera tillsammans med en god vän och förhoppningsvis en bra film. Vad gör ni ikväll?

image36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0