Underbart


Gårdagen var lite av en chock för mig. Efter fikat då besöket gått hem och vi städade undan så kände jag en konstig känsla i kroppen.. som det skulle kännas att vara hög, kanske? Sen förstod jag vad det var. Jag hade skrattat, jag hade varit glad. Jag var på bra humör. Jag vet inte hur längesen det var jag var det, men det är tragiskt att jag ska bli förvånad när jag är glad. All träning och stress med skolan har gjort mig på dåligt humör. Trist. Men kanske detta är en vändning, det kanske blir bättre från och med nu? Jag hoppas.

Gårkvällen var trevlig, jag och en tjej från klassen såg Truman show och snackade lite. Ruggigt att gå mellan Mariehem och Ålidhem när det var så sent, men de människor jag såg var fulla och glada så jag tror inte jag hade så mycket att oroa mig för. Skönt att inte vara en av dem som skulle ut. Har verkligen tröttnat på utelivet. Och, det har jag ju glömt att nämna: jag har varit nykter i över en månad nu :D Det är första gången på..eh...10 månader iallafall. Tidigare snackar vi 8 gånger i månaden eller mer.. ingen överdrift. Så jag är sjukt stolt! Dessutom har jag varit utan snus sen den femte januari så en månad på tisdag. Plus att jag har varit igång med träningen på allvar sen den andra januari, en månad igår. Folk brukar ju säga att de ska börja sitt nya liv efter nyår och det verkar onekligen fungera för mig.

Nepp, nu ska jag sätta mig och svara på mail som jag inte orkat eller hunnit med under veckan. Mors!



Kommentarer
Postat av: jocke

härligt! vinden vänder, blir ju en kanon termin detta=)

2008-02-03 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0