Så var det måndag

Alltid lika plågsamt, men det går nästan alltid lika fort att komma in i vardagen igen också. Det var ganska kallt ute idag, men jag lyckades få på mig mina tjocka tumvantar idag iallafall, behövde bara värma fingrarna en gång..
Idag har jag en läskig presentation att göra tillsammans med tre andra. Får hoppas det går bra, har inte övat så mkt som jag borde. Efter det ska jag in till stan och lämna igen kläderna från Bikbok, mer pengar till E-S. Och ja.. eftermiddan blir bodypump och efter ett tips från en gammal vän, lite intervall-löpning efteråt (om de ställt tillbaks löpbanden alltså).

Nepp, nu måste jag skynda mig att duscha om jag ska hinna, en halvtimme tidigare till skolan idag, ojoj. Ha det fint idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0